Bariloche - Patagonië - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Bariloche - Patagonië - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Bariloche - Patagonië

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

30 Oktober 2010 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

De reis van Pucon naar San Martin en vervolgens naar Bariloche is de mooiste van mijn reis. Besneeuwde bergen, bossen, beken, meren: de Andes en Patagonië zijn erg mooi. In San Martin heb ik ruim tweeënhalf uur overstaptijd, maar het stadje is zeker het bekijken waard. in Bariloche is het eerste wat opvalt: het is hier koud! Met een Australisch stel uit de bus ga ik naar een hostel. Het hostel is met heel veel hout gemaakt, erg schattig en de eigenaresse is erg lief. Ze leent me de volgende dag haar waterdichte schoenen en jas; dat scheelt weer een aankoop want je kan hier niet zonder. Helaas is het hier ook regenachtig dus veel doe ik die volgende dag niet: beetje rond en rondom de stad en langs het meer Nahuel Huapi lopen en ik bezoek een chocolademuseum. Bariloche is bekend om zijn chocola, overal zijn luxe winkeltjes die chocola verkopen. De volgende dag maak ik met een Frans stel een wandeling de Cerro Campanero op en het schiereiland Llao Llao over. Erg mooi (het weer is inmiddels ook weer zonnig). En dan moet ik weer op weg. Naar Buenos Aires, de langste reis in de bus van 20 uur. Ik heb een luxe coche cama geboekt, grote brede stoelen die ver naar achteren kunnen met eten aan boord. Dat bevalt prima:) Ik heb erg veel zin om mijn vriendin Stella op te zoeken. telkens nieuwe mensen ontmoeten is erg leuk, maar snak er nu toch wel naar om een bekend gezicht te zien!

  • 04 November 2010 - 00:03

    Yadi:

    Hoi K-tje

    Geweldig om al je reisverslagen te lezen. Ben stiekem best jaloers op je; als ik mijn facebook weer activeer zal ik alle fot's eens gaan bewonderen.

    liefs
    Yadi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, San Carlos de Bariloche

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 19966

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: