laatste dagen in Sao Paulo - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu laatste dagen in Sao Paulo - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

laatste dagen in Sao Paulo

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

12 November 2010 | Brazilië, São Paulo

En daar zit ik dan op het vliegveld van Sao Paulo, te wachten tot we aan boord kunnen. Gister ben ik hier heel vroeg aangekomen met de nachtbus. Toen naar het hostel, gedoucht, ontbeten en vervolgens opgehaald door Arnoud. Arnoud is hier op bezoek bij zijn vriendin Andrea en kent de stad al redelijk goed en is dus een uitstekende gids. We bezoeken het centrum, de kathedraal, het Jezuïetenklooster waar de stad ooit begonnen is, de markthal, het uitkijkpunt op de hoogste toren, een goed restaurant, het beursgebouw en de belangrijkste winkelstraten. Daarna gaan we naar park Ibarquiera om vervolgens uit te rusten in een barretje in Via Madalena waar ik wat locale lekkernijen proef. Na een beetje uitrusten en socializen in het hostel ga ik 's avonds met Andrea en Arnoud nog naar een leuk barretje. Als we net lekker op het terras zitten valt er een enorme tropische bui naar beneden die de straten in een keer blank zet en vluchten we naar binnen. De volgende dag ga ik met Arnoud naar het park Cantareira, een mooi groen park dat een stukje tropisch regenwoud lijkt, na de lunch in een groot winkelcentrum is het alweer tijd om richting vliegveld te gaan. Op het vliegveld drinken we nog wat en dan moet ik er toch echt aan geloven. Ik moet naar de gate. Naar huis! Neeeeeeeee, ik wil nog niet. Ik wil nog zoveel zien op dit continent. Maar ja het vliegtuig wacht, zucht. Toch maar aan boord dan. Lieve vriendjes en vriendinnetjes. Ik kom weer naar het koude landje toe, weg uit dit tropische oord, maar met heel veel ervaringen en herinneringen rijker. En dan heb ik de foto's nog...

  • 12 November 2010 - 12:37

    Eline:

    Welkom terug lieverd! Balen he, het moment dat je weer terug moet. En dan maandag weer aan het werk. Maaar... het is ook weer het begin van het sparen voor je volgende mooie reis :D.

    Liefs, Eline

  • 12 November 2010 - 12:45

    Adrie:

    Dat je graag nog wilt blijven kan ik mij goed voorstellen. Mooie reis!

    Welkom terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, São Paulo

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 19966

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: