weer een nieuw land en nieuwe pesos - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu weer een nieuw land en nieuwe pesos - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

weer een nieuw land en nieuwe pesos

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

03 November 2010 | Uruguay, Colonia del Sacramento

Met de boor vertrek ik uit Argentinië naar weer het volgende land: Uruguay. Dit is wel mijn kortste reis tot nu toe. Bij de ticketverkoop zeiden ze dat het 3 uur zou duren, maar het is maar 1 uur naar de andere kant van de Rio de la Plata war ik aankom in het kleine stadje Colonia. Ik ruil mijn argentijnse pesos voor uruguese: die zijn een stuk minder waard. Colonia is een oase van rust na het hectische BA. Het is hier erg warm. Het heeft een mooi oud centrum en het ligt mooi in een baai. Met de amerikaanse Lindy ga ik 's middags erop uit: helaas is het museum waar we heen willen dicht en de arena die oorspronkelijk gebouwd is voor stierengevechten ook. 's avonds ga ik met haar en haar vriend de stad in om foto's te maken en eten we in het hostel. We worden getrakteerd op een tropisch buitje dus 's avonds is er niet veel te doen.

  • 05 November 2010 - 22:56

    Yadi:

    Ik heb je blog inmiddels toegevoegd aan mijn favorieten; vanaf nu kan ik je dagelijks volgen:)

    fijne dag

    Yadi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Colonia del Sacramento

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 19966

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: