Floripa, tropisch eiland aan de kust. - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Floripa, tropisch eiland aan de kust. - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Floripa, tropisch eiland aan de kust.

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

08 November 2010 | Brazilië, Florianópolis

Via Porte Alegre reis ik door naar Florinapolis. Dereis duurt lnger dan verweacht. ik besluit bij aankomst dus ook onmiddelijk dat ik hier nog een dag extra moet blijven. Het is hier geweldig mooi. De stad ligt op een eiland aan de kust, Ik verblijf in een voorstad, Lagoa bij Praia Mole. De stranden zijn hier ongelooflijk mooi en de rest bestaat uit grote meren en regenwoud. het hostel ligt op een helling met een geweldig uitzicht op de baai en doet zijn naam 'sunset' eer aan. 's avonds is er een quiz en eten in het hostel, daarna gaan we naar een huisfeest. De volgende dag ben is het grootste gedeelte van de dag op het strand Joaquina. natuutlijk verbrand ik, ondanks dat ik me heb ingesmeerd. 's avonds gaan we naar een samba-feest met Braziliaanse band. Behalve de mensen van twee hsotels zijn er alleen maar Brazilianen. De volgende dag maak ik overdag een boottrip naar een ander deel van het eiland. We hebben met z'n 15-en een privéboot en lunchen bij een restaurantje vlakbij een waterval.

  • 10 November 2010 - 11:53

    Eline:

    Ohh dat klinkt heerlijk Karin! Geniet er nog even van, hier begint het wat kouder te worden. Liefs, Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Florianópolis

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 19966

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: