bijkomen in Santiago - Reisverslag uit , van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu bijkomen in Santiago - Reisverslag uit , van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

bijkomen in Santiago

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Oktober 2010 | ,

's nachts reis ik de Andes over. De bergen bij maanlicht zijn een mooi aanzicht. Midden in de nacht komen we bij de douane. Van slapen komt dus weinig. We moeten de bus uit in de kou, ik zie voor het eerst besneeuwde bergtoppen. 's morgens in het hostel in Santiago gva ik eerst nog even een paar uurtjes op bed liggen. 's middags ga ik met kamergenootje Cynthia (Australie)de stad in en bekijken we het centrum en de parlementsgebouwen. Op het centrale plein staat de capsule opgesteld waarmee de mijnwerkers gered zijn met een lange rij toersiten ervoor. 's avonds laat ga ik met een paar mensen uit het hostel naar een rockcafe. De volgende dag dag ga ik met een stel amerikaansen lunchen en daarna museums bezoeken met Timmy (zuid-afrika). 's avonds relaxen in het hostel met een groep engelsen. Ondertussen begint een enorme kiespijn op te spelen. Gelukkig hebben ze daar ook ibuprofen.