bijkomen in Santiago - Reisverslag uit , van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu bijkomen in Santiago - Reisverslag uit , van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

bijkomen in Santiago

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 Oktober 2010 | ,

's nachts reis ik de Andes over. De bergen bij maanlicht zijn een mooi aanzicht. Midden in de nacht komen we bij de douane. Van slapen komt dus weinig. We moeten de bus uit in de kou, ik zie voor het eerst besneeuwde bergtoppen. 's morgens in het hostel in Santiago gva ik eerst nog even een paar uurtjes op bed liggen. 's middags ga ik met kamergenootje Cynthia (Australie)de stad in en bekijken we het centrum en de parlementsgebouwen. Op het centrale plein staat de capsule opgesteld waarmee de mijnwerkers gered zijn met een lange rij toersiten ervoor. 's avonds laat ga ik met een paar mensen uit het hostel naar een rockcafe. De volgende dag dag ga ik met een stel amerikaansen lunchen en daarna museums bezoeken met Timmy (zuid-afrika). 's avonds relaxen in het hostel met een groep engelsen. Ondertussen begint een enorme kiespijn op te spelen. Gelukkig hebben ze daar ook ibuprofen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 19957

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: