Cafayate en de Quebradas - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Cafayate en de Quebradas - Reisverslag uit Cafayate, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Cafayate en de Quebradas

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

22 Oktober 2010 | Argentinië, Cafayate

Van Salta vertrek ik naar Cadayate. Een lange reis, maar het landschap is geweldig. Een paar Argentijnen wijzen me de weg. In Cafayate ga ik naar Hostel El Balcon dat me is aangeraden. De Tour is net weg, maar de hosteleigenaar belt de chauffeur en die komt speciaal voor mij terug zodat ik nog meekan. De tour is naar de Quebradas de las Conchas. Een prachtig landschap, met rotsen in alle kleuren en vormen. Zie hiervoor mijn facebook-pagina. s avonds ga ik nog eten met Virginia en Ingrid. Goed voor mijn spaans. De volgende dag maak ik s ochtends een fietstocht met Ingrid. Helaas krijg ik een lekke band en moeten we worden opgehaald door het hostel. s middags ga ik met Rafael en Virgina een bodega bezoeken en wijn proefen. s avonds maak ik kennis met een Amerikaans stel in het hostel en drinken we op het balkon met een hele groep mensen uit het hostel, waarna we nog uit eten gaan. Na afloop zitten we nog een tijdje op het dak, warna ik mijn volgende bus neem.