oostkust Uruguay - Reisverslag uit Punta del Diablo, Uruguay van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu oostkust Uruguay - Reisverslag uit Punta del Diablo, Uruguay van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

oostkust Uruguay

Door: k-tje

Blijf op de hoogte en volg Karin

05 November 2010 | Uruguay, Punta del Diablo

Via Montevideo reis is naar Punta del Diablo. Montevideo lijkt me best een aardige stad, misschien iets voor de volgende keer. ik heb even genoeg grote steden gezien. Aan de kust ligge talloze schattige standjes. Punta del Diablo is een erg klein en primitief dorp. Met een erg mooi strand. Een pinautomaat hebben ze niet. Dat is jammer want ik ben bijna door mijn geld heen. Ik slaap in een strandhut. 's avonds ga ik wandelen met mexicaan Roberto en we stuiten op een spontaan strandvuur. Als ik zeg dat ik geen vlees eet, worden er aardappelen, uien en bataat uit het vuur gevist. Dat is het goede leven; wie zegt dat ze hier geen rekening houden met vegetariërs? De volgende dag maak ik nog een wandeling over het strand dat op een schiereiland ligt; daarna ga ik door naar Chuy, wat op de grens met Brazilië waar ik wacht op de nachtbus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Punta del Diablo

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 19958

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: