Jujuy - Reisverslag uit Tilcara, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Jujuy - Reisverslag uit Tilcara, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Jujuy

Door: ktjeopreis

Blijf op de hoogte en volg Karin

17 Oktober 2010 | Argentinië, Tilcara

De volgede morgen nemen Lucy en ik de bus naar Tilcara, waar we intrek nemen in een hostel. ´s middags beklimmen we de bergen naar de Garganta del Diabolo (ja daar zijn er veel van!) een kloof in de bergen, waar je een wandeling naar een waterval kan maken. De bergen zijn hier prachtig met allerlei kleuren. Het koelt snel af en we zijn blij als we weer terug in het dorp zijn. De volgende dag gaan we naar het nabijgelegen Purmamarca, waar we een Amerikaanse ontmoeten. Na een paar uur rondkijken in het dorp waar ze enorme hoeveelheden gekleurde, weefsels en gebreide kleren verkopen, nemen we de bus naar de Grandes Salinas, de zoutvlakten. Terug in Purmamarca kijken we nog wat rond voor we de bus naar San Salvador de Jujuy nemen. Hier eet ik nog wat met Lucy en ga vervolgens alleen terug naar Salta.

• 18 Oktober 2010 - 12:24

Matthijs:

Hoi Karin,

Ik vind het leuk om te lezen wat je allemaal beleeft en voor moois krijgt te zien. Veel plezier op het vervolg van je reis!

• 18 Oktober 2010 - 12:51

Eline:

Fijn hoe makkelijk je daar contact maakt, is toch gezelliger reizen samen. Ben benieuwd waar je nu naartoe gaat, en ga je foto's even opzoeken.

X