Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Salta

Door: ktjeopreis

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Oktober 2010 | Argentinië, Salta

Ik kom om 7 uur ´s ochtends aan in Salta. Zodra ik de bus uitstap komt er iemand naar me toe: of ik en hostel zoek. Het klinkt goed en even later ben ik er. Na twee nachten in een bus snak ik naar een douche. Na de douche ontbijt ik in de keuken en ik ontmoet mijn kamergenootje Lucy. Met haar ga ik de stad in naar de heuveltop met de kabelbaan. Vandaar heb je een mooi uitzicht over de stad. We maken een ecologische tour van een gids die zijn best doet om erg langzaam Spaans te spreken. Op zijn aanraden gaan we´s middags naar San Lorenzo. een dorpje buiten de stad waar de rijke Saltanezen hun villa´s hebben. We beklimmen de heuvel voor een mooi zicht op Salta.
We koken in het hostel en gaan de stad in naar een Pena, waar folklorische muziek en dans opgevoerd wordt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Karin

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 19955

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 November 2014

Karin en Jeroen op safari in Zuid-Afrika

05 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

Karin en Jeroen in Indonesië

10 Oktober 2010 - 11 November 2010

Ktje in Zuid-Amerika

Landen bezocht: