Paraguay - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Paraguay - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Paraguay

Door: ktjeopreis

Blijf op de hoogte en volg Karin

14 Oktober 2010 | Paraguay, Asunción

Ik kom vroeg aan in Paraguay, te vroeg. Het is nog donker. Het busstation is net een markthal. Overal winkeltjes en daarbuiten staan ook overal mensen met spullen en als je gaat zitten komt er om de minuut iemand langs die iets wil verkopen. Ik wacht tot het licht is en ga de stad in. Ook hier wordt op elke straathoek wel iets verkocht. Asuncion is een vuile stad. Auto´s braken dikke wolke zwarte rook, het ruikt er naar benzine en de huizen zijn zwart en bouwvallig. De bus rammelt en maakt zoveel herrie dat je niemand kan verstaan. Ik probeer het centrum en de touristeninformatie te vinden, maar slaag daar niet in, terug bij het busstation besluit ik niet langer te blijven en koop een ticket naar Resistencia, Argentinië.- Eind van de ochtend ben ik weer weg. Ik kom eind van de middag in Resistencia waar ik een bus neem naar Salta.

• 18 Oktober 2010 - 12:50

Eline:

Heel herkenbaar! Je reist wat af zo zeg! Hopelijk vindt je snel weer een mooi plekje.

X