Dag 1: Vlucht naar Caïro (tussenstop) - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Dag 1: Vlucht naar Caïro (tussenstop) - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Dag 1: Vlucht naar Caïro (tussenstop)

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

17 Oktober 2014 | Egypte, Caïro

Rustig opstaan en nog even de laatste spulletjes inpakken en de laatste administratieve handelingen voor vertrek. Om 12 uur pakken we de trein en om 1 uur staan we bij de incheckbalie.
Precies op tijd dus. Het vliegtuig was iets vertraagd, een half uur, maar de piloot heeft blijkbaar snel gevlogen want we komen op tijd (21.00) aan in Caïro. Geen luxe vliegveld, maar er zijn genoeg barretjes om even de tijd te doden. Voor 44 Egyptische pond kopen we een drankje met creditcard; geen idee hoeveel we nu hebben uitgegeven. Dat zien we thuis wel. Om 11 uur vliegen we verder. 12 uur krijgen we nog eens avondeten. Weg ritme. Het kost even wat moeite om vegetarisch eten te krijgen want dat is blijkbaar niet goed doorgekomen, maar ja. We zijn nu echt op weg naar Zuid-Afrika.

• 21 Oktober 2014 - 21:12

Carla & Frans De Meijer:

44 Egyptische pond is ongeveer € 4,85. Ik hoop maar dat het whiskey was...