Bijna klaar voor de reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor de reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Karin Brakkee - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor de reis

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Oktober 2014 | Nederland, Utrecht

We zijn er klaar voor. Eventjes weg en genieten van mooie natuur. Ben zelf helaas een beetje ziekjes, maar hopelijk hersteld dat snel.
Om problemen zoals in Indonesie met mislukte foto's te voorkomen heb ik maar even geïnvesteerd in een nieuwe camera. Dus hopelijk krijg ik de big five er nu mooi op.
Oppas van het huis is ook geregeld; een vriendin van Karin zal ons huis tijdelijk bewonen. Vind ik toch altijd wel weer een fijn gevoel om te weten dat je huis veilig is.

Verder rest ons alleen nog pakken, en natuurlijk de paspoorten niet te vergeten...

Verder is het een georganiseerde reis, dus veel is al geregeld. Het is een grote groep van 27 personen, van alle leeftijden waarbij de hoofdmoot rond de 40-50 jaar zit. Ik heb nog nooit een groepsreis gedaan, dus ik ben benieuwd hoe het bevalt. We hopen in ieder geval veel excursies te kunnen doen.
We zullen proberen jullie op de hoogte te houden van onze ervaringen, maar ik heb geen idee hoe vaak we het blog bij kunnen werken vanuit Zuid-Afrika.

Ik heb er in ieder geval zin in.

• 13 Oktober 2014 - 18:43

Pa & Ma:

Hoi reizigers,
    Bedankt voor het doorsturen van de gedetailleerde reisinformatie. Wij zullen jullie verslagen elke dag lezen (en archiveren, uiteraard). Hopelijk voelen jullie je beiden in weer topconditie komende vrijdag. We zeiden het gisteren al, maar wensen jullie nu nogmaals een fijne reis. Dat alles mag uitkomen wat jullie er van verwachten.

• 15 Oktober 2014 - 23:23

Carla & Frans De Meijer:

Ons wens julle albei 'n baie mooi reis naar Suid-Afrika. Geniet van die natuur en kultuur, en kyk vir my Sarie daar onder in die mielies.